استارت‌آپ

نسخه آزمایشی

     

    پذیرندگان آغازین تشنه استفاده از محصول نهایی هستند، اما گاهی لازم است با ارائه یک نسخه آزمایشی و یا رایگان با امکانات اولیه از محصول و یا خدمات، به جذب و ترغیب این افراد بپردازیم. در حقیقت از مخاطب و مشتری کسب و کار خودمان نمی‌خواهیم تا قبل از اطمینان به احساس نیاز به ارزش پیشنهادی ارائه شده، هیچگونه پولی بپردازد. در خیلی از مواقع، این روش باعث ایجاد حس اعتماد در بین مشتریان شده و نرخ جذب مخاطبین را افزایش می‌دهد.

    برچسب ها
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    بستن
    بستن